Zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych RODO z dnia 25.05.2018r. informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Anikino Sp. z o.o..

Dbamy o to, aby dane te były odpowiednio zabezpieczane, a ich przetwarzanie było jasne, rzetelne i zgodne z przepisami.

 

  1. Skąd posiadamy dane osobowe?

Dane, które posiadamy to wyłącznie dane, które klienci sami nam przekazują. Nie posiadamy ich od żadnych dostawców zewnętrznych, czy z obcych baz danych.

 

  1. W jakim celu pozyskujemy dane osobowe?

 

  • w celu zapewnienia bezpieczeństwa pozostawianego na Sali zabaw dziecka – imię, nazwisko i wiek dziecka, tel. kontaktowy do opiekuna;
  • w celu realizacji usług przez nas świadczonych np. urodziny, imprezy zorganizowane – imię, nazwisko i wiek dziecka i organizatora, tel. kontaktowy, opcjonalnie adres mailowy;
  • w celu wystawienia imiennej faktury za zrealizowane usługi – imię i nazwisko, adres;
  • w celu utworzenia konta umożliwiającego rezerwacje strojów karnawałowych - imię, nazwisko, adres i telefon;
  • w celu zapisania dziecka na wypoczynek organizowany w ramach półkolonii i letniska – wszystkie niezbędne dane przewidziane w Rozporządzaniu Ministra edukacji z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży;
  • w celach rekrutacyjnych – gdy z własnej woli kandydaci przekazują nam CV z informacjami w nich zawartymi

 

Powyższe dane przetwarzamy w trakcie realizacji usług, a po jej zakończeniu przechowujemy np. na poczet przyszłych urodzin dziecka na Sali (imię, nazwisko i wiek dziecka, tel. kontaktowy). Informacje zebrane i niewykorzystane w procesie rekrutacyjnym, są po jego zakończeniu niszczone.

 

  1. Czy i komu przekazujemy dane osobowe Klientów?
  • Dane przekazujemy wyłącznie pracownikom i współpracownikom, aby mogli się skontaktować z klientami w celu, na jaki wyrazili Państwo zgodę.
  • Poza tym, udostępniamy dane osobowe, jeżeli zwrócą się do nas o to uprawnione organy państwowe, w szczególności jednostki organizacyjne prokuratury, Policja, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

 

  1. Jakie prawa przysługują Klientom w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
  • prawo do sprostowania danych – czyli do poprawienia danych osobowych, jeśli są one błędne, uległy zmianie lub zdezaktualizowały się.
  • prawo do bycia zapomnianym – czyli usunięcia danych, które przetwarzane są bez uzasadnionych podstaw prawnych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych – czyli ograniczenia przetwarzania danych wyłącznie do ich przechowywania;
  • prawo dostępu do danych – czyli uzyskania informacji o celu i sposobie przetwarzania państwa danych;

 

  1. W jaki sposób mogą Państwo realizować swoje prawa?
  • Swoje prawa mogą Państwo realizować, składając wniosek u Administratora danych Osobowych –Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, który zajmuje się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy prawa.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować niemożliwością realizacji usługi.

 


  
jesteśmy wyobraźnią dzieci